20 Back-to-School εύκολες και υγιεινές ιδέες για πρωινό

Σαν μαμά, ονειρεύομαι και εγώ ένα ιδανικό οικογενειακό δείπνο και αν μπορούσε να γίνεται καθημερινά ακόμα καλύτερα.

Τρελαίνομαι με την εικόνα της οικογένειας που κάθε βράδυ κάθονται όλοι γύρω από το τραπέζι, συζητάνε για το πως πέρασαν τη μέρα τους, λένε αστεία, πειράζει ο ένας τον άλλον και γελάνε.

Μετά αυτοχαστουκίζομαι και κοιτάω την πραγματικότητα, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες όπου η μικρή έχει πάει για ύπνο, πολύ πριν σχολάσει ο άντρας μου.

Αλλά ακόμα και τις υπόλοιπες εποχές, το πρόγραμμα είναι τόσο έντονο που οι πιθανότητες είναι ο ένας να βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητο να τρέχει σε κάποια δραστηριότητα της Ελευθερίας και ο άλλος στο super market ή σε διάφορες εκκρεμότητες και υποχρεώσεις της εβδομάδας.

Άσε που αν τελικά καταφέρουμε να φάμε κάποιο βράδυ όλοι μαζί, επειδή η Ελευθερία κοιμάται πολύ πιο νωρίς από ότι κοιμόμαστε εγώ και ο άντρας μου, θα πρέπει το βραδινό μας να είναι πολύ νωρίς και τελικά καταλήγουμε να τρώμε 2η φορά γιατί έχουμε πάλι πεινάσει.

Από ότι καταλάβατε δεν μας βγαίνει, οπότε το ιδανικό οικογενειακό δείπνο την έχει χάσει την ευκαιρία του.
Αντί για ιδανικό οικογενειακό δείπνο όμως έχουμε καταφέρει να έχουμε ιδανικό οικογενειακό πρωινό!

Μπορεί να μην το καταφέρνουμε και τις 365 μέρες του χρόνου αλλά είναι λίγες οι φορές που δεν θα φάμε όλοι μαζί. Και αξίζει τον κόπο αυτή η προσπάθεια.

Είναι μια ευκαιρία να δούμε ο ένας τον άλλο, να μιλήσουμε για λίγο, να πούμε πως περάσαμε τη προηγούμενη μέρα, να πούμε το πρόγραμμα μας για τη μέρα που έρχεται, να πειράξει ο ένας τον άλλο, να αφηγηθούμε το όνειρο που είδαμε το βράδυ, να γελάσουμε και γενικά να νοιώσουμε αυτό το οικογενειακό δέσιμο.

Το πρωινό οικογενειακό γεύμα το έχουμε καθιερώσει από τότε που η Ελευθερία ήταν 1,5 χρονών και για μας είναι σημαντικό.
Μπορεί τις καθημερινές μέρες, οι επιλογές του πρωινού να είναι πιο απλές, αλλά τα Σαββατοκύριακα θα φτιάξουμε κάτι πιο ιδιαίτερο, κάτι που θέλει περισσότερο χρόνο.

Ακόμη πιο προσεγμένα και πιο ‘πλούσια’ οικογενειακά πρωινά κάνουμε τις ιδιαίτερες μέρες και στιγμές όπως ανήμερα Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς ή την ημέρα των γενεθλίων. Το πρωινό εκείνες τις μέρες, για εμάς, είναι μια μικρή γιορτή.

Τώρα που ανοίγουν και πάλι τα σχολεία, τα ξυπνητήρια θα ρυθμιστούν την προβλεπόμενη ώρα.
Σας προτείνω να τα ρυθμίσετε μισή ώρα πιο νωρίς και να ξεκινήσετε αυτή την όμορφη συνήθεια στην οικογένεια σας, που μόνο οφέλη έχει να σας προσφέρει.

Για να σας παροτρύνω ακόμα περισσότερο, σας έφτιαξα μια επιλογή από 20 εύκολες και υγιεινές ιδέες για πρωινό πριν το σχολείο.
20_back2school_easy_healthy_breakfasts

1. Ομελέτα με τυρί, ντομάτα και κολοκυθάκι
omelette_breakfasst 2. Τοστ με τυρί, γαλοπούλα και ντομάτα
toast 3. Σπιτική μπάρα δημητριακών με 4 υλικά
mamaggela_banana_bars4. Ψωμί με τυρί cottage, αγγούρι και ντομάτα
cottage_cheese 5. Ντάκος (παξιμάδι, με φέτα και ντομάτα)
dakos 6. Μπισκότα με 2 υλικά
Mamaggela_μπισκότα227. Γάλα με κορν φλέικς ρυζιού (θα τα βρείτε στα βιολογικά) και βρώμη
milk_cornflakes 8. Γιαούρτι με φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς
healthy_breakfast_mamaggela9. Pancakes με 3 υλικά και μέλι
pancakes_3_ingredients10. Ψωμί ή φρυγανιά με ταχίνι και μέλι
mamaggela_breakfast 11. Ρυζογκοφρέτα με φυστικοβούτυρο, μπανάνα και μέλι
yummy_breakfast 12. Ψωμί ή φρυγανιά με αβοκάντο και μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη (θα την βρείτε στα βιολογικά)
backtoschool_breakfast 13. Αυγό μελάτο με κομματάκια ψωμιού
bread_egg 14.  Ρυζογκοφρέτα με αβοκάντο και αυγό βραστό
avocado_egg 15. Σπιτικές μπάρες γιαουρτιού σε 10 λεπτά
frozen_bars16. Γιαούρτι, βρώμη, σταφίδες και ξηρούς καρπούς
breakfast_mamaggela 17. Μπανάνα φυστικοβούτυρο και μέλι
banana_peanut_butter18. Γιαούρτι με μέλι και μπανάνα
yogurt_banana_honey19. Σπιτικά μπισκότα με μέλι, βρώμη και αμύγδαλα
Μπισκότα εύκολα 20. Φρυγανιά με μερέντα από καρύδα χωρίς ζάχαρη (θα τη βρείτε στα βιολογικά), μπανάνα και καρύδια
healthy_breakfast

Σημείωση: Τα υλικά που έχω επιλέξει κάνουν τις συνταγές πιο υγιεινές, μπορείτε όμως να τα αντικαταστήσετε με υλικά της αρεσκείας σας. Π.χ βούτυρο αντί για αβοκάντο, μαρμελάδα της επιλογής σας αντί για μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη, κορν φλέικς της επιλογής σας αντί κορν φλέικς ρυζιού, μερέντα της επιλογής σας αντί μερέντα από καρύδα χωρίς ζάχαρη κ.α.

Καλή σας απόλαυση!